dinsdag 7 oktober 2014

En nog een extra zelfgemaakt broekje! | Just another babypants

Baby's kunnen nooit genoeg kleding hebben, toch? Dus ik heb weer een broekje gemaakt. Ik heb het patroon weer zelf getekend. Als een soort van kontzakken heb ik voor het eerst paspelzakken gemaakt. En heel slim, ik heb de opening de verkeerde kant op gemaakt! Ze zijn er gelukkig alleen maar voor de show.

De stof is redelijk dun wat het naaien wat lastig maakte. Maar het is wel leuk broekjes geworden en voor een leuke prijs: de grijze stof heb ik voor 3e/pm gekocht op de stoffenmarkt en de zwart boordstof is van een oud jurkje.

Babies can never have enough clothes, right? So I made pants again. The pattern is selfmade with welt pockets on the back. The first time I sewed weltpockets and I turned the opening upside down... oops! But these pockets are just for the show.

The fabric is quite thin which made ​​sewing a bit tricky. But it's been nice pants and a nice price: the gray fabric I bought on the marktet for 3e /pm and the black fabric is from an old dress.


baby broek grijs - baby pants grey sewing



cool baby pant sewing black and grey


Pattern: selfmade 
Fabric: market and recycled old dress

3 opmerkingen:

  1. fantastisch! zit het erin dat je deze fantastische zelfgemaakte patroontjes met ons gaat delen ? :) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar kan ik dat patroontje vinden voor dat mooie broekje?
    Ik ben oma van twee kleinzoons geworden en het zou leuk zijn als ik dit mooie broekje voor ze kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het patroon zelf gemaakt aan de hand van simpel broekje van mijn zoontje.

      Verwijderen