donderdag 6 november 2014

Baby jumpsuit!

Van het zelfde stofje als het baby vestje heb ik een zachte jumpsuit gemaakt voor onze klein man. Het patroon komt van Kiind. Om het geheel iets stoerder te maken, heb ik een grote zak aan het voorpand toegevoegd. De handleiding van Kiind geeft aan de biais methode te gebruiken voor de hals- en beenboord. Ik heb voor de halsboord dezelfde stof gebruikt als de rest van de jumpsuit en de boord als een dubbelgevouwen band aan het voor- en achterpand gelockt. Het beenboord heb ik afgewerkt met een beleg.

In de the same fabric as the baby vest I made a jumpsuit for our baby. The free pattern is form Kiind. . I added a big pocket on the front to make it more sporty and more cool.
sewing necklace in the same fabric

kamsnaps baby jumpsuit
Kamsnaps om het beenboord te sluiten
 
It fits! (just for a couple of days... He is so big!)

Pattern/patroon:Kiind jumpsuit
Fabric/stof: De Stoffenbeurs Delft

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk mooi pakje! Ik maakte m ook vorige week (zie blog) en gebruikte ook geen boordstof. Kreeg wel de tip om volgende keer bij de kamsnaps extra te verstevigen met rekbare vliesine. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw versie van de jumpsuit is ook echt stoer! Ik heb nu gewone vliesine gebruikt, wist niet dat er ook rekbare bestaat! Bedankt voor je tip, ik ga opzoek!

      Verwijderen
  2. Rekbare vlieseline?! Who knew!
    Gewoon Veritas?

    BeantwoordenVerwijderen