donderdag 1 januari 2015

More sewing production


Baby jumpsuit colored stars, pattern by Kiind
Maat label
Nog een jumpsuit naar het patroon van Kiind. Inclusief een maatlabel (verkrijgbaar bij Mamarieke).
Stof/fabric: Stof Studio Shop
Patroon/pattern: Kiind


Nog een gevoerd baby mutsje met geflockte sterren. De sterren heb gemaakt met behulp van een pons van de HEMA.
Stof/fabric: Jan Sikkens
Patroon/pattern:zelf gemaakt/ self drafted

Een overslag vestje, van dezelfde stof als baby outfit #2. Volgende keer ga ik de truc met een tissue gebruik om het lubberen van de stof tegen te gaan.

Stof/fabric: Stof Studio Shop
Patroon/pattern:zelf gemaakt/ self drafted


3 opmerkingen:

  1. Je bent je echt super aan het voorbereiden op je kleintje, misschien is een iverizhct post met alles wat je maakte een keer leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk idee! Ik heb namelijk ook nog een aantal unblogged genaaide dingen.

      Verwijderen
    2. Jee, op mijn telefoontypen is niet mijn sterkste kant zie ik. Knap dat je daar het woord 'overzicht' uitgehaald hebt :)

      Verwijderen